Siirry pääsisältöön

Ylpeä , Onnellinen ja Kiitollinen

Kajaani 12.1 - tuomarin viimeinen lause kasvattajaluokan arvostelussa oli : Be proud of your breeding . Minä olen ! Olen ylpeä , onnellinen ja kiitollinen . Olen ylpeä kasvateistani ja olen onnellinen kasvatin omistajistani . Kiitos Nasu , Sanni ja Katri  kasvattajaluokan esittämisestä sekä kaikesta muustakin :) ikimuistoinen ruokailu / illanvietto  perjantai iltana .
Kiitos Anne ja Kari sekä Aino ja Sanni  , Kiitos Lauri ja Päivi sekä Hanna , Kiitos Mirja ja Jukka , Kiitos Katri ja Timo sekä Pihla , Kiitos Minna , Kiitos Nasu ja Sauli . Ystävyys ,  avunanto , huumori sekä me henki .
Liisa mummo teki paluun kehiin veteraaneissa. Kun paremmin kerkeän niin kirjoitan blogiin arvostelut. Mutta mikä tärkeintä Lissu pääsi siihen hommaan mistä nauttii. Tanssimaan kehään. Koko takapuoli heilui koko kehän ajan. Sitten tomerana seisotaan tuomarin edessä. Kesken ympyrän kävelyn Lissu nousi takajaloilleen ja haukahti katsoen minua. Voi sitä onnea.
Vaikka tykkään käydä näyttelyissä kannattaa muistaa että koirani sekä kasvattini ovat rakkaita perheenjäseniä - kotikoiria . Omanikin käyvät keskimäärin vain viidestä kymmeneen näyttelyä vuodessa. Tärkeämpää kuin menestys on se ilo ja onni mitä pikku partanaaman omistaminen tuo tullessaan.

Kommentit

Mimma sanoi…
Kiitos Heidi sinulle. Kasvattajan tuki on erittäin tärkeää uuden koiran omistajalle. Ensimmäinen käppänä on haasteellinen ensikertalaiselle (vaikka olisi omistanut muun koiran aiemmin). Nypittävänä rotuna joutuu opettelemaan monta uutta asiaa. Mukavaa on myös tavata muita, kiitos kun viitsit järjestää tapaamisia näyttelyiden yhteyteen. Perjantainen illallinen oli niin lämminhenkinen, edes kylmä ruoka ei pilannut tunnelmaa. Ottakaahan omat ruokailuvälineet mukaan seuraavalla kerralla! Terveiset kaikille. Illalla käymme katsomassa Stallonea Annen luona. Terveisin Mirjagstlyze
Laura sanoi…
Heidi, juuri tuota asennetta minä arvoistan kasvattajissa. Kasvattamista järjellä ja tunteella!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hyvää Joulua

 

Kesä

Kesä ja kesäloma .  Aurinkoista kesää kaikille .  

Aurinkoista kesää kaikille

  Kennelneuvonta sekä tunnistusmerkintä asioita koskevissa yhteydenotoissa minut tavoittaa heidi.kennelneuvonta@gmail.com     tai puhelimitse 0405166814 .